Godkänn kakor
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Vi använder oss av kakor (cookies) för att vår webbplats ska fungera bra för dig. De används även för webbanalys i syfte att hjälpa oss att förbättra våra tjänster.
Så använder vi cookies
Kommentarer
Lisa W. 4 maj, 17:51
Vill bara skicka en påminnelse om att det är dags för våra kioskpass denna veckan/helgen.
Minnah’s pappa har nyckeln inför första passet, sen får ni skicka den vidare mellan passen.
Hör av er om det dyker upp någon fråga/fundering!
Lisa W. 4 maj, 18:38
Gjorde precis en dubbelkoll av klubbens kalender och dammatchen har blivit flyttad till på söndag kl 18. Förstår att det är sent på det, men vi ser om vi kan lösa det.
Är det någon som kan ställa upp och ta ett extra pass då (ca 17-20:30)?
Och vid pass 3 behöver vi inte längre tre stycken, så är det någon av Molly O, Liv eller Elin som kan byta till detta ist?
Tobbe B. 4 maj, 19:32
Jag har fixat nyckeln så det behöver ni inte tänka på..
Hanna B. 4 maj, 20:40
Klara B kan gärna ta det sena passet på söndag om där är någon mer som kan vara med då?
Lisa W. 5 maj, 19:43
Tack så mycket Hanna för att du kan ta passet. Jag jagar vidare för att hitta någon som kan stå med dig.
Lisa W. 7 maj, 20:18
Söndagens kvällspass bemannas av Klaras mamma Hanna plus att vi får stöttning av klubbens kioskgrupp.
Påminnelse till er som har de tidigare passen på söndagen (pass 4-5), ni behöver se till så städningen av klubbstugan är klart innan ni lämnar vid 13:30.
Lina J. 8 maj, 19:13
I samråd med Ester Billings pappa kommer Tobbe (Minnas pappa) att överlämna kiosknyckeln på plats lördag morgon kl.09 utanför kiosken.
Granit S. 9 maj, 15:28
Hej!
Är det någon som kan ta passet på söndag imorgon 10 maj Kl 09:00 - 11:00? Vi kommer bli upptagna dem tiderna?
Adrian C. 9 maj, 17:54
Då är jag själv imorgon och det funkar ju inte.
Lisa W. 9 maj, 18:00
Nej Adrian det stämmer, ni behöver vara två.
Granit behöver ta det själv om han inte hittar en ersättare, vi pratade tidigare.
Granit S. 9 maj, 18:02
Finns det någon som kan ta över imorgon, så kan jag ta över till nästa gång? Tack, snälla?
Adrian C. 9 maj, 19:36
Vem har nyckeln nu?
Granit S. 9 maj, 19:47
Jag har nyckeln! Jag kommer lämna den imorgon sen sticker jag?